What a day!

Idag fixade jag naglarna hos Angelica, blev jätte nöjd!! Tack stumpan!
Sedan drog jag in och mötte Mickis i stan där vi shoppade loss (eller jag gjorde ifl)..



Sedan kom jag hem, rökte & snackade lite blaj i telen med Henke, käkade & så kom Jimmy över. Visade stolt mina inköp men han bara skakade på huvudet & jag tror att han uttryckte sig bara: "Du är ju knäpp."

MEN jag är nöjd ifl, SÅ kanske ska lista alla fina saker jag köpt ;)
tio par strumpor, nio st underkläder, en BH, ett par jeans, sju st leggings, två st tunikor, ett linne, ett bälte, lite smink OCH TRE par high heels!! (SJUKT snygga!) 



Imorgon börjar kvällen hos Ali.. och slutar i diket, nej skämt åtsido.. Först ska jag möta upp älsklingspaow, käka & så ska vi till Ali tillsammans med träningsskepparna, föra och bara ha grymt trevligt, Madde ska vi möta upp senare.. Jobbar lördag så det blir inte 110% drag men jag är ifl taggad för en sjukt rolig kväll med alla snyggingar! Har både fredagen & lördagens outfit redo, godkända & klara av Jimmy, haha!

Nu ska jag nog duscha.. eller om jag gör det imorgon? :/

Ska ifl kika om Henke är vaken fortfarande då jag skulle ringa efter jag käkat & annars terra Emmy om mina hääärliga inköp! Hör av mig imorgon!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0