Service Academy

Jag har VÄRLDENS underbara jobbarkompisar. De lyckades få mig att vilja gå på SA'n på lördag, ska möta upp tjejerna från saven innan & ha sällskap dit. Världens största kram till Ali också, du har varit en ängel!
Patricia, KRYA på dig! Du fick mig att anmäla mig, haha DU anmälde mig t.o.m.
Vill ha dig där!! <3

Rossanna, älskling du är underbar. Vi ska ha kul! <3
Tack alla de andra söta som varit underbara,
ni gör mig gladare & dagarna så mycket lättare!

Och..
Emelie, Rebecca & Sara, mina systrar. Finare & mer förstående finns inte, ni underlättar alltid allt för mig. Ni ställer alltid upp och finns alltid där.
JAG ÄLSKAR ER ENORMT!!

Emmy, du är verkligen bäst! Jag älskar dig, du betyder allt för mig! Sosso, min älskling, saknar dig varje sekund du inte är här. Du är en del av mig, en betydelsefull del!! Jimmy, tack för att du alltid är där när jag behöver dig & gör mig glad när allt känns piss! Sara, du gör bara mig glad HELA tiden, jag saknar dig ALLTID! Det finns så många fler änglar som jag vill nämna men jag ska planera klart med Emmy & sedan sova..
Mickis, Lina, Laleh, Emily, Alex, Amanda & Zukis, Marcus, Gustaf..
Grymt fina människor är ni!! <3

Hellre få nära vänner än många "vänner".. Jag har få nära men GRYMT underbara!! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0