Hmm..

Jag kom på att jag har så mkt roliga/störda & gud vet vad-saker att berätta för er.. Men ska åka & sola om 15 min så det hinner jag ju inte nu (SJÄLVKLART!)

Men iallafall, det blir en tidig vecka nästa vecka så då har man mer energi att göra saker som skriva här & TRÄNA! Gud va skönt!! Igår blev det en hel dag med Emmy, vi kollade underkläder och nu är jag FAST, shoppingnerven rycker... vill haaaaaaaaaa.. :(

Får se vad det blir, dyrt som fan är det! Menmen, ska man vara fin får man lida pin ;)
Blir ju dock bara en som får se inköpen så han ska vara väääldigt tacksam,
men som sagt.. Det kommer svida i plånboken!

Jag & Emmy är underklädestorskar, tyvärr.. & hon visade mig 4 sidor jag inte sett tidigare, 4 SIDOR!
SHOOOPPING!

Nej, nu blir det att slänga på sig andra kläder och gå till bussen, har redan skrivit bort 5 min av min tid att göra iordning mig! GOSH, vi får se om jag lyckas lösa "kan ej skriva i bloggen via iphonen"-problemet för då blir det garanterat fler updates!

Hörs senare allihopa!! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0