Helgen!


Någon från jobbet som får lite flashbacks? Haha!


Fredagen blev med Emmy, sjukt mysigt!! Vi gjorde allt & ingenting, men älskar att vara med henne.. Har lite filmer att ladda upp också ;) Vi gjorde några försök till videoblogg, haha men det blir nog att lägga ner den idén!

Lördagen så mötte jag upp Rossanna & Madde vid halv ett så drog vi till munchenbryggeriet, det blev en lång dag med talare & aktiviteter. Så till slut blev det middag & nomineringarna, vi skrek så att halsen idag är totalförstörd men jävlar vilket drag det var! Efter middagen blev det dans & de gamla träningsskepparna som var där med flera andra skapade ju såklart en ring, snacka om att vara i grundskolan igen! DJ'n brukar tydligen spela på flera stora klubbar & jag tror aldrig jag skrattat som jag gjorde på dansgolvet tillsammans med min lilla "tyska"-Paulina.. :) Efter stängning så drog jag med Sara & Paulina till T-Centralen där det blev McDonalds, sedan på väg hem så mötte jag på Daniel som var med mig en timme (?) i T-centralen, när vi till slut skulle gå ner så stötte jag på Martin som kom gåendes som en ängel & erbjöd mig skjuts till Brommaplan (STILL THANK YOU!) Jag har INGEN aning om när jag var hemma men jävlar vilken kväll det var, skulle sovit hos Rossanna men hon fick några cider för mycket & försvann i dimman.. Haha! Just det, brudarna ska dra utomlands.. Vi är 5 st än så länge men vi har inte hunnit snacka med alla än! ;) How nice? SO nice!

Idag vaknade jag av solen i ansiktet och gick bakfull upp.. Blev inte för mycket kvällen innan men det blev mycket olika och DÅ blir jag bakfull.. När man blandar! Jag låg på "salongsberusad"-strecket när det gällde alkoholen.. :) Emmy kom & blev mitt bakissällskap, bara degat som bara vi kan göra ;)
Nyss satt jag i en timme i telefonen med Jimmy,
diskutera saker som bara vi kan, haha!
Jobbar imorgon, blir sena passet, sedan SOLA & träffa Jimmy! God Natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0