Gårdagen! ;)



Gårdagen var grym, mötte upp Sara efter jobbet & vi åkte ut till mig. Vi käkade middag med mina föräldrar, grymt gott!! Sedan gjorde vi oss iordning medans vi drack pepino =)

Vi åkte in till Medusa där vi träffade Sara's kille David & några vänner till dem och hade så jävla roligt!!
PLUS att jag fick DJ:n att spela Seether - Fake It! Då var jag lycklig!;)

Gud, nu måste jag sätta på den bara för det!!

Jag är kär i den här låtet, bandet är underbart!!

Efter att suttit kvar en stund efter stängning så drog vi till McDonalds i Slussen där jag mötte upp baby & grabbarna, åkte med dem hem.. Hela morgonen har jag bara myst i sängen med baby, så kvällen kunde inte ha varit bättre och morgonen var tokigt mysig..



Nu ska jag vara lite social mot mina föräldrar, är sjukt seg så det blev en LUGN hemmakväll för mig. Imorgon ska man upp tidigt och dra till min syster. Får se hur söndagskvällen blir!
Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0