"Vilken egocentrisk blogg" - Gustaf

Haha, ja..
Det är en blogg Gustaf, här drar vi inte upp stora saker,
de får du läsa på aftonbladet istället ;)
Menmen, lär ju komma upp i samtalen under vinkvällen på tisdag :)

Jag vakna på morgonen, ringde Rossanna & vi spika utlandsresan, woho!
Sedan pratade jag lite med Sosso.. :) Hoppade in i duschen, smörjde in mig
och klädde på mig.. (Så orginellt!) Fast idag har jag jeans, minns inte när jag hade de senast?



Nu har jag gjort mig iordning, ska på middag hos Sara & Micke :)
Träffa mina syskonbarn, ska bli myyys!



Vad som händer sedan ikväll vet jag inte, Sara ska ringa runt fyra.
Annars kanske jag våldgästar & myser med Rossanna.. Vi får se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0