.:*:.

Hallå där, hur mår alla söta idag?



Själv är jag helt slut, gick upp imorse, tog avtryck och fotade Minuz tassar & drog sedan iväg till Richard för att göra tatueringen, tror det kändes mer denna gång.. :P Sedan vände jag hem igen, bytte om på 5min & sprang till bussen igen.. Åkte till jobbet där jag terrade min lilla söta Patty & Silvana lite.. :) Sedan drog jag ner i gymmet där jag värmde upp, körde magdans & lite på maskinerna. Hanna ringde så vi möttes utanför & åkte till Coffeehouse by george, där satt vi fikade och pratade.. :) Sedan begav jag mig hemåt.. har jag suttit i telefon sedan dess, pratat med min syster, Sara, Emmy, Gustaf osv. osv.. Haha, snacka om att det här jobbet verkar ha startat ett beroende att prata i telefon?


(Personen fick mig att göra "den" anonym haha!)
Men där har vi det, svart på vitt ;)

Har funderat på att någon gång öppna en frågestund, har vi tillräckligt med läsare för det? Hmm.. Ja, det är frågan, vi har ju ändå en del nu.. :) Kanske får växa till sig lite så lovar vi en frågestund då!

Ser efterlyst nu, där de tar upp ett mordfall som de fokuserar på under hela programmet. (JUST nu är det om två unga killar som gjort det, 17 & 18 år gamla...?) Sjukt att det finns sådana människor där ute. Tyvärr är de fler än vad folk vågar erkänna.. Usch! Läste i tidningen häromdagen att unga som begår sådana brott i just den åldern har ökat rejält de senaste åren. Hur kan det gå så helt fel att en sådan ung person gör något sådant?
Ok, jag förstår inte heller att någon överhuvudtaget kan göra något som att leka gud & ta någon annans liv. Det är sorgligt.. Och ändå är det så många som blundar för verkligheten. Jag förstår inte det..?

------------------------------------------------------

Nejnej, nu lämnar vi det ämnet!
Känns JÄÄÄTTE bra på jobbet, skönt att vara ledig nu i 3 dagar såklart men allt går uppåt. :) Rensade ut kläder igår & städade, hade köpt nya lakan tidigare så det var grymt mysigt att krypa ner i nya lakan med Two and a half men på tv:n. ;)

Tänkte ju skvallra lite för er vad som hänt men såklart är jag så slut i skallen att jag inte kommer på nu (haha).

Roligaste, Paowpaow fick världens snyggaste "ragg" när vi var ute ;) HAHA, tänk er en kort, fet, 40-årig Günther med bakåtslickat rött hår & solglasögon som var i samma färg som håret. Hahahah, så roligt! Han var sååå kär, jag vet inte vart vi var & jag trodde dagen efter att min kamera blivit stulen men NEJ jag hade lagt ner den i Paulinas väska, BRA! Började med att jag mötte upp henne & så åt vi på en kinarestaurang, sedan åkte vi hem till Ali. Blev lite förkrök & så gick några ut, resten är lite av en blurr den kvällen, haha!

Nej, nu ska jag ta en lååång skön dusch..
Får se om man skriver av sig lite sen kanske,
BRUKAR ju alltid komma på saker att skriva om när jag duschar.. (?)

Men FÖRST, ringa Emmy!
Ciao! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0