Veckan..



Tjoho!
Den här veckan har varit blandad, började veckan med att vara sjuk. Usch! Jobbade onsdag, tors och var ledig igår. Torsdag kväll åkte jag till Emmy, käkade & hade tjejsnack resten av kvällen. Sedan mötte jag Jimmy & vi åkte till mig. Där pratade vi ett tag innan han somnade på min soffa (för ovanlighetens skull), till slut så väckte jag honom så han kunde åka hem och sova, haaan skulle jobba dagen efter.

Vaknade halv tio i Fredags, klädde på mig & åkte till Sara, stackarn som var sjuk. Det var meningen att jag skulle åka till jobbet på fredagspub & gå ut sedan men det blev att stanna hos Sara, äta pannkakor, prata en massa & spela Mario. Var där från halv tolv till kvart i åtta då vi gick till tuben, hon skulle till sin kille & jag skulle till min. Haha, nej jag skulle till Emmy :) Var hos Emmy resten av kvällen & åkte hem vid halv två. Men det var en grymt mysig dag!



Idag gick jag upp, duschade & tog Minuz till Drottningholmsparken & promenerade en timme.. Träffade Isse på bussen vilket var trevligt, det var ju länge sen nu.. Sällskapet på promenaden var också trevligt! :)

Ikväll ska jag gå på bio & se "Farsan" med Jimmy & hans fru Angelica! :)
Ska bli jätte kul! Käka innan också I guess..

Får se vad som händer imorgon, har några olika saker så får se var jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0