Tankar i natten...

Jag tänkte lite då jag satt på trappan & tog min kvällscigarett..

Några vettiga saker jag fick upp tänkte jag att jag skriver ner..

1.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad, ja.
Men ta aldrig för givet att de behandlar dig likadant.

2.
Håll vännerna närmast, ta dem först.
De är trots allt de som står där i slutändan när du verkligen behöver dem.

3.
Var aldrig otrogen mot din frisör. (Jag menar allvar, never!)

4.
Familjen är de som står där, hur du än ser ut & hur du än är.
I vått och torrt, de är de enklaste relationerna du någonsin kommer att ha.

---------------------------------------------------------------

Jag har en otrolig kontakt med min familj, mamma, pappa & alla mina syskon. Det är något jag är otroligt tacksam över. När livet är en motgång eller framgång, de finns alltid där. Jag kommer aldrig sluta uppskatta min familj & jag älskar dem över allt annat. Min relation till mina systrar är jag verkligen lycklig över, de är alla äldre, har mer erfarenhet, finns alltid där om det är något. Jag kan säga ALLT till dem, då menar jag verkligen allt.. Och på något konstigt sätt så har de alltid svar på mina frågor om livet & kan alltid lugna mig när jag är uppskuvad och förvirrad. De är något speciellt med dem, jag kan bara inte förklara på ett tillräckligt br sätt. Jag älskar er något enormt, tack för att ni alltid tar hand om mig! De ger mig alltid styrka att resa mig när livet är svårt.. Jag älskar er! <3



Jag har även världens finaste föräldrar, bröder & bonussyskon!
Som sagt, familjen är det bästa du har!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0