Söndagsmorgon..

Behöver man säga nått mer än rubriken?
haha, ja idag är en seg dag. Mår inte så värst bra.
Vi hade middag här igår med brorn Micke, systern elina och mi padre.
Elina drog tidigare för hon skulle.. fan.. jag minns inte.. men någonstans skulle hon iallafall.
Så Micke och jag umgicks ett tag, sen så lät jag Micke och padren catcha upp på allt.
Snackade med Ioannis i timtal och fick två samtal av Åsa som hade beslutsångest, haha!
Vi gick och la oss vid 03:00 typ, jag somnade senast av alla, jag och micke hade satt på Janne Långben The Movie för att känna oss lite omogna. Micke somnade stört fort. Själv så låg jag uppe ett tag till men somnade också ganska fort.
Nej nu ska jag göra mig i ordning.
Pussåkrääm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0