Snart är det fredag!

Sitter här, lyssnar på musik och bara längtar tills imorgon..
Ioannis fyller 18 år, så han ska ha en stor fest i Täby.
Elina kommer kanske köra mig dit, det ska bli sjukt kul! ser verkligen fram emot att träffa alla... ååh! kan knappt bärga mig!
-MEN-

Att vara på fest utan Tiffany, mitt hjärtegull.. kommer kännas så himla konstigt..
Hon och jag är verkligen likadana när det kommer till att festa loss.. kommer sakna henne enormt! men vem vet, jag kanske kommer kunna hälsa på henne på lördag :) hennes pojkvän vägrar att kolla på melodifestivalen med henne, så hon frågade om jag ville komma över, det vill jag! jag hoppas bara att jag kommer orka, imorgon kommer nämligen kräva en del energi liksom.. <3



Kommentarer
Postat av: Tiff

hjärtegull ! :D

Hoppas att det gick bra! :D

Massa <3

2010-02-20 @ 09:16:16
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0