Seg dag.

Okej, för alla er som vill veta hur det gick på Ersta sjukhus.
ÅT HELVETE.
Jag är för arg för att skriva ner mitt möte med henne, men kan väll iallafall säga att ingenting av det jag sa gick in. Det var det sjukaste jag varit med om någonsin. Jävla fitta. Ursäkta.
Men iallafall. Kan skriva ner min konversation med henne när jag har lugnat ner mig..

Igår kom Micke hit vid middagstid och skulle hjälpa mig installera och ladda hem massa spel till mitt DS, men ett kort saknades så han får komma tillbaka någon annan dag. Så vi satte oss och lyssnade på Flight Of The Conchords och kollade på sköna standups med Jim Gaffigan.

Så satt jag nu och tänkte på vad man spelade för spel när man var liten på sitt gameboy. Letade upp mina tre spel som jag älskade:


Nostalgi på hög nivå, visst?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0