Nu kan jag släppa bomben.

Om 2 veckor flyttar jag till mitt eget! Och minuz då;) (Och Emmy tror att hon ska få följa med och skeda.. gud emmy, ge upp!) Jag lämnar den där äckliga jävla skit ön, EKERÖ!

Och flyttar till Hässelby Gård =)

För att Minuz ska hinna känna sig hemma så har jag Emmy som håller honom sällskap om dagarna första veckan. Tack älskling för att du gör det för mig!! <3 Och vi har även kommit överens om att vi kommer låta er vara delaktiga av första veckan i lägenheten med ständig uppdatering och enormt mycket bilder =)

Låter väl lite roligt ändå? ;)
Vet ju att flera av er är sjukt nyfikna..

Så, har lyckats planera upp min vecka & helg bättre nu.. =)
I
morgon, Jobbar: 8.00-16.45, sedan ska jag bege mig till Voltavägen där jag kommer möta upp Sosso ^^ så ska vi in på massa saker till lägenheten!
Lär vara död när vi är klara sedan =)

Torsdag, Jobbar: 8.00-16.45, ska åka direkt & fixa naglarna hos Angelica =) Sedan blir det att åka till dansen, är magdans teknik imorgon. Sen kommer jag somna gott.

Fredag, Jobbar: 8.00-16.45, så blir det en hel tjejkväll med Sosso & Emmy. Jag ser SÅ mycket fram emot det, har inte varit så sedan vi var.. ja, sjukt små =)

Lördag, får vi se vad som händer på dagen ;) men på kvällen blir det först middag med Silvana(och någon mer?), sedan ut och med teamet..

Söndag, Jaa.. den lämnar jag tom. (Bakis blir dock ett faktum)

---------------------------------------------



Kommentarer
Postat av: B

Hummm hemliga planer på dagen på lör ;)

2010-02-23 @ 23:20:39
Postat av: Emmy

(Och Emmy tror att hon ska få följa med och skeda.. gud emmy, ge upp!) Hörrödudu! Vadå "tror" jag "tar gör givet" att vi ska skeda! ska jag plocka upp din hunds skit om dagarna förväntar jag mig faan att få lite närhet! ... Vafan!

2010-02-25 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0