Min syster Emelie.. <3

Efter ett givande samtal med min mellersta syster så kom jag på en sak, min syster är lite som stålmannen. Hon har 3 barn varav en är bebis, en karl som hon bor in the middle of nowhere med & hinner med allt en mamma & fru gör + att hon hinner med telefonsamtal med mig där jag: är lite smått salongsberusad, något mer salongsberusad, är arg över något, överlycklig över något, bara allmänt övertrött, gråter över något eller bara vill prata blaj.

Vi prata i stort sett varje dag & mår alltid bra eller bättre när vi avslutat vårat samtal, hur jag än har mått när vi börjat prata. Hon får mig att må bra, hon gör mig glad,
hon är underbar! <3
Och hon kommer döda mig för denna bild:


Tror jag ska mms:a över stålmannenbilden ;)
Ok, skickat.. Får jag ett samtal..
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.......... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0