Killar.!.

Okej, vad är grejen med killar och känslor?


Vafan ska dom hålla allt inne och sen släppa lös allting i småbitar genom att bete sig som as.

Tex. Istället för att säga som det är, så ska dom gå runt och vara arga, otrevliga, flörta med andra för att få uppmärksamhet m.m istället för att bara säga som det är.
Och så när man väl frågar vad som är fel, så fräser dom bara "ingenting!" till en och fortsätter gå runt och sura tills det efter en vecka av helvete kommer ut.
Väx förfan bara upp och berätta hur ni känner, ni förlorar bara på att leka dessa mindgames!


Och varför är ni så jävla rädda för Commitment?
Helt allvarligt, vafan är det som är så läskigt?
Är det tanken av att inte få ha sex med andra?
Hängivenheten?
Rädslan över att handla fel?
Rädslan över att såra?
Bråken?
Kärleken?


Dont get it.. and never will...
Ni är bara konstiga, mycket konstiga.



Kommentarer
Postat av: senior ioannis

kvinnor. det är inte hur ni är som är det komplicerade, det är erat språk. Jag är för fan 17 år och jag är redan lost…



Vi får lära oss helt enkelt en översättning till varje fras:



Vad som sägs? Och vad det betyder…

”Ja”

Nej



“Nej”

Ja eeeller nej



”Kanske”

Nej



”Jag är ledsen”

Du kommer va ledsen..



”Ååh vad fin”

Jag vill ha



”Jag vill ha”

Köp det



”Vi behöver”

Jag behöver



”Det är ditt val”

Det korrekta valet borde vara uppenbart vid det här laget…



”Gör vad du vill”

Du kommer få ångra det senare…



”Vi måste prata”

Du ligger illa till..



”Du är så manlig”

Du är svettig och borde raka dig..

2010-02-04 @ 23:58:51
Postat av: Tiff

HAHA! Ioannis!

2010-03-03 @ 20:36:37
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0