Just nu.. :)

Just nu ligger Jimmy raklång i min soffa & kommer snart somna =)
Medans Minuz trampar runt på hans mage, haha han får skylla sig själv om han är otrogen mot honom med en annan vovve!!

Har precis gett honom lite mandeltårta, då blev han lite piggare! =)

Kollar igenom mina bilder på datorn, kul att se vad som hänt under 2009 =))

Nu somnade han, hihi han snarkar! ^^

Och så nyss väckte jag honom, nu åkte han..

Jag gjorde en massa bilder, (därför tog detta inlägg lååång tid att skriva!) 
insåg att det blev grymt många så får ladda upp allt eftersom..
Men ni får en här sålänge!

Nu ska jag kolla klart på outsiders & sedan sova!
God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0