Helgen

Helgen har faktist vart helt okej :)
I fredags så skjutsade min syster mig till Ioannis i Täby.
Axel hade kommit till Ioannis innan mig, så jag umgicks med dom och gav Ioannis en vinflaska som 18 års present. Sen packade vi ihop våra saker och åkte till lokalen fixade allt och gjorde oss i ordning,
folket började rulla in väldigt sent pga SL's jävla trafikproblem i snöovädret..
Jag fattar inte att det ska vara sånna jävla problem år ut och år in med allt det där,
INSE SL! DET KOMMER SNÖA VARJE ÅR!! VI BOR I SVERIGE!!!
Suck...
Men men, jag hade iallafall skitkul:) Det blev sent dock, och dagen efter vad jag heeeelt slut !
lite bilder ^^ :

På lördagen var jag bara hemma och segade ihop, tog ett varmad och däckade.
Sen på söndagen ( igår ) så kom Åsa och våldgästade mig!
Hon satt i min säng och jag gick runt och började städa,
Efter en stund ser jag hur hon gör konstiga handövningar och säger "Nej Emmy.. Det kliar i händerna! får jag hjälpa dig?". Självklart fick hon det. Men efter tio minuter var jag ustlängd ur mitt eget rum och hon fortsatte att städa, så jag gick ner på nedervåningen och började städa och laga mat istället, haha;D
Men mitt rum blev jättefint! så TACK ÅSA!!
Bilder på det kommer upp en annan dag, glömde kameran hemma hos papi!
Nej nej.. Nu måste jag gå och lägga mig.
Pussochkramkalaspåeralla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0