För att man inte kan sova med infektion i en visdomstand!

Yes, finns det några fördelar med visdomständer??

Blir du visare, NEJ.
Det är bara något crap som någon kom på att man ska sätta in i käften..
Nu sitter jag här kvart i tre på natten & ser ut som en hamster.. HAHA!
Hemskt..

Pencillin och hela köret.. jaa.. det är så härligt.

Jaja... medans jag ändå är vaken så kan jag lika gärna skicka upp en sak till Sara,
som hon och jag pratade om förut och som också är ett grymt bra tips för alla!

Har du torrt, slitet eller frizzigt hår så är denna sjukt bra, jag har använt den sedan
jag praktiserade & jobbade extra på en frisörsalong år 2005-2006.
That's my secret! ;)
Ta två klick i handen och dra ut i längderna efter varje gång du duschar, grymt bra!!
(Kan även användas i torrt hår men då endast en klick, och ALDRIG i hårbotten)
Kerastase Nutritive Olèo-Relax

Utslätande olja för mycket kraftigt och svårformat hår. Innehåller anti-frizz ämnen.
Gör håret lätt att forma och efterlämnar det mjukt, glansigt och slätt.


Kommentarer
Postat av: Sara

åh man tackar, ska köpa en sån när lönen kommer tror jag :)

2010-02-22 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0