...

- Hahahaa, Emmy! Det här är ju askul! ;)
Nej, nu ska jag ut och ta en promenad. Känner mig lite rastlös & Minuz sover så sött brevid mig att jag bara måste skicka upp honom ;) Nej men gud vilken hemsk matte jag är, han behöver faktiskt gå ut. (till mitt försvar)

Kollar på Dr. Phil just nu.. Okej bara halvt, men det handlar om småtjejer som blir mobbade för deras utseende, den tjejen som är nu har fräknar. Och jag tror inte att jag har sett en sötare tjej, suck för dagens snorvalpar. Det är när man kommer upp i våran ålder som man fattar att det är för att de är avundsjuka.

Men i den där åldern är man så liten och sårbar. Usch va irriterad jag blir.
Strypa snorvalparna! >=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0