En lååång torsdag..



Blev inte många bilder då jag är osminkad, förutom mascara..
haha, men gick ändå till slut.. ;)
E
fter en lång dag på jobbet så hade jag sällskap med Silvana & Martin till tunnelbanan. Åkte till bromma för att köpa hus & hem-crap med Sosso, flög runt som ett torrt skinn i butikerna & stormtrivdes med mitt hjärta vid min sida. Så åkte vi hem, sjöng tillsammans i bilen till gamla härliga klassiker. Sedan satt hon en stund & pratade med mina föräldrar & mig.. Kändes nästan som förr i tiden.. när hon fanns här uppe hos mig.

Det är sjukt, men varenda gång hon åker tillbaka till Tranås så känns det som en del av mig fattas.. =/

Sedan så pratade jag med Emmy som hade mailat mig om SAKER att prata om..
hahaha, tur att våra snack inte blir inspelade.. ;)

Efter det så hade jag ytterligare ett trevligt samtal.. :)

Nu ska jag plocka upp alla påsar med saker till lägenheten, 7 st. kuddar till min soffa, min sköna, stora & helt underbara bäddsoffa. ^^ Mysfilt också så nu har jag 2 st. ;)
Fick även massa saker som Sosso hade med sig från min extramamma
(Sosso's mamma ;))
Oj oj oj, myyys!

Ska passa på att rensa och slänga tills denna flytt & IMORGON ska jag ha solglasögon med mig till det att jag och Silvana går ut. Hoppas att det blir sol bara =/ Haha, har SJUKT många roliga printscreen's att lägga upp, kommer inom kort!

NEJ, nu är jag trött.. ska slänga iväg ett sms till Emmy (SOM JAG LOVADE!), hoppa in i duschen & mysa ner nyduschad i en nybäddad säng. Kan det blir bättre just nu? Iof.. kom på en sak.. Haha.

Hörs imorgon sweethearts
!
Nattinatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0