Åt helvete med vintern!!



Ser framemot en fredag med mina två älskade: Sosso & Emmy! <3
Ska med Sosso & kolla saker till lägenheten i veckan också! Är så skönt att veta att min älskling är här uppe i Stockholm, saknar henne alltid när hon inte är här.. Och Emmy ska jag våldgästa igen, HELT KLART! Torsdag är det dans och så ska jag hinna fixa naglarna.. Lördag utgång, söndag ska jag dööö bara.. Snackade med Sara om att ta med hämtkäk, godis & MarioCart någon kväll också haha!

Och när jag jobbar på dagarna.. hmm..
hur i hela friden lyckas jag boka upp en vecka utan att märka det själv..
Jaja, får se hur jag lyckas få ihop allt.. ni lär ju höra i efterhand.. =)

Dags att ta ut lillen, duscha & sova.. ska ändå upp KVART I SEX för att hinna till jobbet, gosh..
((OM man ändå kunde teleportera sig nu. -suck-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0