Vanlig vardag.

Vilken jävla dag alltså - Gick upp 6, käkade frukost samtidigt som jag kollade på CTN ( mobbas inte, jag kommer alltid vara ett barn innerst inne ). Slängde i mig en banan och sprang sen till bussen, hann med den precis.
Kommer till skolan sjukt tidigt, klockan 07:50, jag skulle möta upp viktor och Ioannis klockan 08:10 för att träna inför vår redovisning om olja - sjukt tråkigt -. Så jag lägger mig på en bänk i skolan och vilar.
Till slut kommer viktor, 08:20. Vi går då till datasalen och börjar logga in på datorerna, efter en stund kommer Ioannis. Viktor var svår att prata med för att han flörtade för mycket med nån brud vid kopiatorn, så jag började redigera på en bild medans Ioannis var fullt seriös med att få allt gjort ( stackars Ioannis ).
När vi väl var klara insåg vi att vi var 30 minuter för sena, så vi springer till salen och börjar hysteriskt banka på dörren, ingen öppnar så vi tänker "Hon öppnar väll när det är 10 minuters rast". Efter en stund kommer Emmanuel och säger "Ah så ni är också sena?....men vafan, vi ska ju inte ens vara här." så springer han en bra bit bort och knackar, där öppnas dörren direkt, vi har alltså stått vid fel dörr hela tiden, yeah, fatta hur sena vi är nu liksom - bajs. Meeeeeeeeen, redovisningen gick väll helt okej. Efter det hände inte så mycket, jag och Ioannis sprang i fyra olika klädesbutiker och letade efter ett par strumpbyxor, dom var slusålda överallt, jävla bajs.
Sen så hade vi Historia, sen hade jag Bild.
Det sög.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta ett varmbad, käka middag,
och sen prata med Åsa som väntade på Jimmy.

Har inte så mycket mer att berätta, nu ska jag bädda rent sen toksova, imorgon blir det en lång dag igen.
Jag måste ta en power nap imorgon efter skolan så jag orkar med kvällen,
som förmodligen blir lyckad,mysig och rolig...... ;)

- Tack för mig -
Godnatt, sov gott och dröm om mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0