Ursch!

Jag är verkligen för sjuk för att vara i skolan just nu, mår så jävla dåligt.
Jag har sån jävla ångest över att inte vara i skolan... mår fan psykiskt dåligt pga det.
Missade ett prov idag pga att jag hade tid hos min läkare 10:00 som jag väntat på i 4 månader, så jag kunde absolut inte boka om tiden..
Jag är hungrig men kan inte äta nått, vad jag än äter mår jag illa av.
Det här suger. Varför varför varför just jag?
Bajs på alla sjukdommar, bajs.
Ska gå och ta två ipren till, så att jag inte känner av min feber lika mycket, jävla bajs.

Från det ena till det andra,
Fick ett sms idag från ABC-Gruppen där det stod:
"Din studentmössa är beställd med följande brodyr:
Vänster: Södra Latin
Höger: Yrkesmusiker
Initialer: E M M Y
Baksida: ( ej beställt )
Strimma: ( ej beställt )
Skärmgravyr: ( ej beställt )

Ska man gråta eller skratta?

Min skola :
http://www.skolkanalen.se/gymnasier/skola/id/7

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0