Torsdag!



Hej hej hej.. Koffeinknarkarn här.. Gud vad man börjat dricka kaffe igen... Haft en lång dag på jobbet idag, somnade sent så då blev ju såklart dagen längre.. men men då får man skylla sig själv.. Försov mig så jag åkte med min far till brommaplan, tror ni inte att jag är 40 minuter tidig istället!? Såklart.. Hade dock underbara kunder idag, greeeat! =) Kvällen blir bara jätte lugn, första kvällen som jag ska göra ingenting, SÅ skönt.. Eller jo, jag och Jimmy ska däcka framför "Mammas Pojkar" men annars ska jag inte göra ett piss, GUD va skönt.. I nästa vecka ska jag lära brudsen på jobbet lite magdans, kul! Imorgon ska vi fira mitt lamkött, fick frågan om att gå ut med hela kundservice men har ju väntat länge på att lammköttet ska bli 20 år.. Nej, nu ska jag sätta mig på trappen, ringa Emmy & bara prata skit innan Jimmy kommer! =)


Såklart hade man ju en laddad kamera i väskan, moahahahah..
Den följer med imorgon, då är det ju finfredag.. ;)
En dag på träningsskeppet: 



T
yvärr är ju bilderna tagna i slutet på dagen så flera hade hunnit
gå hem men jag ska nog haffa dem på bild imorgon, it's a promise!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Snyggt Åsa !!!



Du är ju jätte duktig...älskade din blogg =)



Ses på jobbet!

2009-11-08 @ 21:46:32
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0