The worlds greatest..

Gick bra på magdansen, stod och väntade i Brommaplan på Jimmy efter och övade på några steg också.. med publik, haha.. men men, ibland måste man ju bjuda lite på sig själv.. Eller vad säger ni? ;)

Vi (eller han) käkade på McDonalds medans jag tog en Latte & Brownie, jätte nyttigt precis efter att man dansat! Stackars Jimmy fick lyssna på alla saker jag hade att berätta och så fick jag bara poor my heart out vilket var ganska skönt... ok, typ jätte skönt då man får så vettiga svar från honom.. Vilket jag behövde.

I gamla bloggen så brukade jag skriva + & - för vissa dagar, idag var Jimmy mitt stora +!
Det är skönt att ha en sådan nära killkompis som man kan lita på till 110% och som alltid, alltid & alltid ställer upp, du är guld värt gubben! <3

Men nu håller jag på att somna med datorn i knät.. Så jag ska sova, god natt världen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0