Seether - Fake it

Vad har hänt sedan senast..

Förra fredagen var jag ute på afterwork och hade grymt kul, drog vidare med en arbetskollega och hans vänner och sedan mötte jag upp min älsklings Sara på Meduza, blev senare hämtad av Jimmy och gänget i brommaplan där jag duktig som jag är gav alla en lektion om hur man köper cigaretter på okq8..

Somnade strax efter fem då jag insåg att jag varit uppe i 23 och hem halv timme och gått i klackar i minst 21 av dem, AJ mina fötter!

Dagen efter så var man bakfull, woho så det blev att bara ta det lugnt och umgås med jimmy.. Söndagkvällen åkte jag till baby och mös.. Måndag var det jobb, gymade med tjejerna från jobbet och åkte och solade.

Resten av veckan har det varit jobb med mina favoriter:) I onsdags var det magdansteknik på schemat, gick asbra;) I fredags hade vi pub på jobbet efter stängning och sedan drog jag till baby som fyllde 20, grattis älsk!
 
Riktigt kul och så drog vi ut, underbar kväll!:) Igår käkade jag med baby på mcdonalds och mötte sedan upp danne för att fixa klart det sista med Sossos present och pappas farsdagpresent, vi mötte senare upp Sosso och Mickis och käkade middag i stan, myyys!<3 Kom hem ganska tidigt och tog det lugnt..

Idag fyller min bror år så har träffat honom och hans tjej och firat fars dag.. Nu är jag på väg vill Sossos föräldrar och ska äta middag och bara umgås:)

Fullt upp men det är underbart, ser framemot en ny vecka! Ska luncha med Hanna imorgon och lära tjejerna på jobbet lite magdansteknik i veckan, kul! Sista utbildningsveckan med gänget, ångest! Kommer sakna alla sjukt mycket!

Nej nu ska jag gå på bussen snart, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0