Nu är det slut på veckan, det är det dags för Fredags mys!



Beställde studentmössa idag!
På vänstra sidan ska det stå "Södra Latin" och på andra "yrkesmusiker" och på baksidan "Emmy"
Och så valde jag en lila diamant framtill,
en lila diamant står för "Estetisk linje".
Yeah!!
Därimot får jag nästan panik bara av att tänka på att jag ska gå ut,
Jag vill verkligen inte! jag trivs så SJUKT bra i min skola och klass.
Men men, allt bra har ju sitt slut..

Annars har inte så mycket annat hänt..
Vi hade en sjukt mysig Historia lektion tack vare Anna Törne, cred till henne.
Vi tände ljus och snackade om nått konstigt läger, och så sjöng vi!....fan va gay det låter när jag skriver det såhär..
Shit... jag är fan gay, eh...
Bildbevis på mysigheterna :




Nej nu ska jag göra mig i ordning för fest, Kalle ringde om fråga om jag ville hänga med ut...
Vem vet, det kanske blir till Ablin istället... Who knows, who knows?...

Pussochkramkalas!<3


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0