Kommentarer allá Emmy:

*Naomi och Emmy sitter vid datorn, hon surfar runt på bilder på en snygg skådis som är med i en vampyr serie som hon följer*
Naomi - Alltså, fan va najs det skulle vara om sånna som han fanns i verkligheten liksom..
Emmy - Njaasså... jag skulle nog vara ganska rädd om sånna som han fanns i verkligheten, Med tanke på att han är vampyr liksom.
Naomi - "Suckers" höhöhö...
Emmy - höhö.....hö.... Det är ju vårt jobb.
Naomi - ...
Emmy - Att suga alltså.
Naomi - ...


*Jag Ioannis, Sofia, Johanna med fler sitter i fiket och chillar*
Sofia - han hade Aids liksom, hemskt!
Ioannis - Ah shit.. Djupt... *seriös min*
Emmy - Man får det bara om han man GÅÅR djupt, Haaaaa?
*söker efter bekräftelse med en IQ befriad min*

*det blir tyst*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0