Hmm..

Ledig idag, skönt.. :) Så nu ska jag in och möta Emmy för att gå till tatueraren.. Haha mickis, du som tycker att jag tar mycket socker, en kvinna bakom mig tog 5 st sockerpåsar i sin latte! Usch;)

Det kom fram en tjej till mig i brommaplan och tiggde en cigarett, hon kan max ha varit 16 år.. Självklart sa jag nej, jag har aldrig bett en främling om en cigarett och jag tänker definitivt inte bjuda en liten tjej.. Nej nej, hon får vänta tills hon är tillräckligt gammal och tillräckligt korkad för att röka.. Jag vet, jag röker.

Men det är inget jag är stolt över och det är jag igentligen för smart för. Så därför ska jag sluta också! Nej, nu är jag nästan framme så jag ska ringa Emmy! Ha en bra dag så hörs vi senare! Pouss Pouss haha!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Då kan vi stötta varandra, vi två håller också på här hemma! :) Puss & Kram /Hanna

2009-11-17 @ 18:24:40
Postat av: Sara

Tror inte du kommer sluta sötnöt :) <3

2009-11-18 @ 01:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0