Godmorgon.

Sitter och dricker proviva..
Fan vad seg jag är, vaknade 3 mitt i natten och kunde inte somna. Så jag satte på tvn och blev helt inne i en gammal svartvit film som handlade om en dvärg som bodde på en cirkus med sina mongovänner och blev kär i en "vanlig" kvinna ( som bye the way råkade vara hans chef ) , dom gifte sig och hon försökte döda honom genom att smita ner gift i hans vardagliga medicin för att hon ville ha hans pengar.............
Sen när jag väl somnade ringde väckarklockan.

Ska ha ljudteknik och sen måste jag antagligen jobba i studion hela dagen på alla låtar till mitt projektarbete..
Ueäch!... längtar redan till helgen då jag bara kan ta det lugnt..
Är ensam hemma fredag - måndag både hos far och mor.
Kanske ska dra ihop nått, vad tycker ni?

Nej, nu ska jag äta klart min frukost och sen bär det av till Söder.

Puss coh kramkalas!


Kommentarer
Postat av: Tiff

nej men titta. jag är ju med på några bilder ser jag :P

Hoppas allt är bra med er!

kisses

2009-11-05 @ 19:48:34
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0