.. :)


Hittade hjärtlampor som jag hängde upp i mitt rum idag ^^
Såg efter att jag hade tagit det här fotot att jag borde flytta sängen lite mer till höger..
Det ser ganska mongo ut.

Iallafaaaaaaaaaaall... Vad är senaste nytt från min del?
Inte så mycket,
nu finns det biljetter att köpa på Ticnet till vår Julkonsert på Södra latin.
KOM!
Det blir asbra, för vi är asbra, asbra varje år, asbra varje dag och varje sekund. Yeah. (Asbra!)

Var och luncade med min kära mor i Gallerian idag, åt kyckling sallad - asgott - .
Från det ena till det andra, jävla cp grej hände mig idag.
Preeeecis innan jag skulle gå av bussen så somnade mitt ben... Gick som ett jävla mongo hela vägen hem, och det kittlades inte lite heller, det var som att mitt eget ben typ sa "ge fan i att gå i klackar hela dagarna och ge mig mer sömn, ditt jävla svin.". Allvarligt, Sinnessjukt hur länge det höll i sig.....
Vilket problem, eller hur ? ( meanwhile in africa... )

Menmen, Farsan åker bort i helgen till Gotland, fyfan vad underbart. Alone time!
ska se om jag kanske kan dra över någon och kolla film med mig!

Pussåkramkalas


Kommentarer
Postat av: Åsa

Pick me.. pick me... PIIICK MEEE!

2009-11-20 @ 00:23:08
Postat av: Tiffany

DU OCH JAG! DÄR I SÄNGEN! NUUUUUU!!

2009-11-24 @ 20:07:43
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0