Draft: Nov. 20, 2009

Var hos tandläkaren idag.. Har en infektion i visdomstanden så fick med mig en 10-dagars pencillinkur.. KUL! Tog alvedon mot smärtan och åkte till jobbet, har haft feber sedan igår.. Mådde så dåligt att jag till slut fick ge upp och åka hem, nu har jag degat sedan jag kom hem då jag mått riktigt dåligt. Trevligt såhär till helgen! Jobbar imorgon & då ska det även vara bättre sa tandläkaren. Det måste det bli, helt enkelt!

Och på söndag är jag ledig, då ska jag på dop. Molly, senaste tillskottet i familjen!<3



Nej, nu ska jag duscha sedan sova.. Mår fortfarande inge bra och måste vara pigg tills jobbet imorgon..

Just det!
Jag var inne på en hemsida då jag såg en reklam idag på tv:n (Erkänn, ni har inte heller lyckats undvika den..?)
http://www.hjälpattsluta.nu/
Där skrev jag ut en kalender både till mig & till mamma, dags att sluta med skiten nu. För igentligen..
 
Let's face it..
Att sluta röka är inte bara bra för dig,
utan det är även bra för dina nära.
För om du mår bättre, vilket du gör..
så kommer även dem att må bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0