Oj oj oj...

Här sitter jag, klockan är 01:15.. Klockan 00:26 tänkte jag "SENAST ett ska jag sova." Ja jo tjena, sedan såg jag att min älsklings Sara var inne.. då var den tiden KÖRD! ;)

Idag har det varit mycket tankar och funderingar.. Blev lite ändringar i idéerna om tatueringarna.. men kan tyvärr inte dela med mig av dem här.. för jag har några personer som gärna härmar mycket av det jag gör, skriver, klär mig i osv osv..
Men men nog om det nu..



IMORGON ifl, då blir det jobba kväll.. Ska hämta mitt bredband (WOHO!) & förhoppningsvis kunna beställa min iPhone.. Ni får se sen vilken det blir ;) Ser sååå mycket fram emot att få träffa Sara, SAKNA!! <3

Har lite andra snack om planer också, men dem får ni inte heller höra än..
Ojoj, vad man kan vara hemlighetsfull!

Och så blir det dop på söndag, min lilla senaste nykomling i familjen.. "Molly" <3

Nu är klockan 01:52, MÅSTE SOVA! God natt! ;)



 


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh min sötaste sötaste Åsa! Ska bli så HIMLA kul att ses imorgon å bara prata en massa strunt :)

miss you darling <3 <3

2009-11-18 @ 02:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0