Update & To Do-list..


Hahahahahah, SÅ underbar!!!

Nej, nu till det viktiga.. Kom hem idag, var uppe i varv.. Hade sjukt mycket att göra, käkade middag. Somnade såklart i soffan. KUL!

Så nu ska jag ta allt imorgon istället + det jag ska göra imorgon. Sitter med hjärtat i halsen, 2 st lägenheter vi sökt ligger "under arbete" i bostadsförmedlingen.. Oj oj oj.. Neervöst!! Mina nerver klarar nog inte mer & igår insåg jag att jag är en bostadsförmedlingstorsk.. *suck*

Jimmy gjorde mig asglad häromdagen.. =)
J: "Vad gör du?"
Å: "Inget, degar.. är trött & uttråkad :("
J: "Vi kan väääl åka någon dag till IKEA & kolla på vad vi ska ha då."
Å: "YEAAAY!! :D"
J: "*suck*..."



Haha, stackaren.. Det är en riktig bästa vän det! Haha! <3
(Som står ut med mig på IKEA)
Nämen, he's the greatest! Utlottning kanske, flickor? ;)

IALLAFALL!

Åter till min to do-list.. Såklart som när man drar på saker till dagen efter så blir det en lista.. en "liten" lista.. *suck* Och med enda lediga dagen så SKA jag hinna med allt detta.. Det här var iallafall vad jag kom på just nu, sedan så är det lite småsaker men som inte behöver skrivas upp. (förhoppningsvis..?)
Just det!! Ringa min tatuerare..!

Förresten, till:
Lina, Sara, Emmy, Alex, Hobring, Jimmy, Sosso, Mickis, Hanna, Gustaf, Syskonen, Laleh & älsklingarna på träningsskeppet.

Har ju jobbat sjukt mycket nu & är helt slut när jag kommer hem..
Så är grymt ledsen att jag inte hunnit ringa eller ringa upp er!!
(Sett alla missade samtal & meddelanden!)

Ni ska bara veta att jag tänker på er HELA tiden,
har inte glömt er & saknar er alla enormt!!
LOVAR att jag hör av mig snarast möjligt!
Massa kärlek från mig!! <3
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0