Så jävla trött på skitsnack!!



I'm tired of rumors starting
I'm sick of being followed
I'm tired of people lying
Saying what they want about me.
Why can't they back up off me
Why can't they let me live
I'm gonna do it my way
Take this for just what it is!!




Nej, jag är inte singel. Jag har aldrig sagt att jag är det och kommer inte heller göra det förens den dagen jag är det. Jag är så äckligt trött på folk som ljuger och sprider skitsnack bakom ens rygg.

Lögner kombinerat med skitsnack kommer alltid fram till slut! 

Att folk inte kan fokusera på sitt eget liv istället för att skvallra runt om andras, det är ju sjukt löjligt.
, nu vet alla!! Och jag vill inte höra en gång till att någon kommer och ljuger om att jag sagt något annat.

Sanningen kommer alltid fram, för eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0