Onsdag.. What a day!

"I feel so unsure
as I take your hand an lead you to the dance floor.
As the music dies something in your eyes
Calls to mind a silver screen and all its sad goodbyes."



Dagens Låt! <3

Idag har jag jobbat, skulle åka till dansen.. stressade som fan, fick ett kundmail till iphonen så fixade med det när jag gick till bussen.. gick på bussen, sitter på bussen & tar hand om kundärendet.. i ca 5 min.. tänkte *fan, jag kommer nog hinna*.. 2 sekunder senare inser jag att jag sitter på 117 mot Spånga Station,
HELT FEL BUSS!

BRA! Så jag slänger mig av bussen vid Bromma Kyrka, blir klämd i dörrarna.. jaha.. Vart är busshållplatsen tillbaka? Okej där.. När går bussen? OM 20 MINUTER! WOHO! Ja, då var det bara att ta bussen hem.. Haha, jag ORKAR inte!

Kom hem iallafall och åt sjuk god mat, tröstade lite.. sedan var det bara på med sockorna(som jag fått av extramamsen^^) och krypa ner i soffan med en fleecefilt runt mig.. myyys! Men saknar min lilla bebis, han är hos min syster för att chessie löper.. Men kan inte sova utan honom, sover sjukt dåligt då.. =(

Ja vad händer i resten av veckan då.. Det tar jag kanske imorgon & samtidigt kan jag ta vad som hänt ;) För nu ska man sova,
NOTERING:

Ring Canon imorgon!! <--- Glömde idag! =(


Har två idéer på nya kategorier också, får diskutera med min älsklings Emmy så får vi se, så håll koll efter nytt;)

GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0