Oh gosh, jag är mobbad! -.-

Okej.. jag har ALDRIG varit ett Idol-fan... Det enda avsnittet jag såg i år var finalen mellan Erik och Calle
hemma hos Åsa efter att vi hade öppnat varandras julklappar.
Så, jag undrar.. är jag mobbad för att tycka att årets idol låt faktist är ganska bra?


Och en grej till..
Jag vill inte vara en av dom där småttingarna som skriker av kärlek för sitt idolfan,
MEN -
Erik är fan den snyggaste jäveln jag har sett på länge som deltagit i Idol.
Om jag hade sett honom ute på krogen hade jag fan lagt till en stöt direkt, sjukt fin utstrålning!
Fan att han har flickvän, kill her! kill her I say!





Kommentarer
Postat av: Tiff

Oj! hamnade just i ett chock tillstånd!

Emmy, idol, hur går detta ihop?

2009-12-16 @ 11:57:27
URL: http://vonique.blogg.se/
Postat av: Emmy

Haha, Började inlägget med "Okej.. jag har ALDRIG varit ett Idol-fan... Det enda avsnittet jag såg i år var finalen mellan Erik och Calle" Så du kan vara lugn min äskling<3 jag har inte blivit idolfan.. Kommer fan aldrig bli det! haha;D <3<3<3

2009-12-16 @ 12:54:09
Postat av: Emmy

Jamen eller hur!!!!! hahaha! <3dig

2009-12-16 @ 21:40:49
Postat av: Åsa

Hahah, du är så störd!! Emmy, du var inte mobbad.. Men liiite mobbad blev du..... när du skrev "och en grej till".. Haha kan ju hålla med om att grabben har utstrålning men du din HORNDOG ska ha honom :D Men jag älskar dig anyway! ;)

2009-12-17 @ 21:59:17
URL: http://storyofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0