Nyårslöfte.. screw that.. jag ska göra detta hur som helst!


Ja, jag röker. Tyvärr..

Det är inget jag är stolt över & inget som jag gillar,
man känner sig ju sjukt korkad när man vet att man
är för smart för att röka.. *suck*

Jag försökte sluta nyss men det gick ju ej så bra,
så därför slutar jag nu på detta sätt.
Jag byter ut mina light mot blend ultra & på så
sätt halverar allt crap som man drar i sig.

Och på så sätt, drar ner beroendet en aning.
Sedan.. SLUTA!


Det var allt för ikväll, är helt slut! Finito..
God natt!


Kommentarer
Postat av: Anders

Bra jobbat, man skall inte ta för stora steg. Lite i taget är bäst. Sedan luktar ju inte ultra så himla mycket heller. Har du tur så kanske du blir riktigt pussvänlig så småningom. hahahahahaha

2009-12-31 @ 10:07:49
URL: http://nordengrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0