Lördag

Igår fick jag ta sprutan mot svininfluensan.. Trodde det skulle göra ont, det kändes knappt!! Sedan åkte jag och mötte upp min kära mor i fältöversten och köpte mig en liten julklapp, haha! En ny kamera, TREVLIGT!!

Sedan åkte jag ut till Emmy och drog till hennes kompis, fjollade runt, drack te och åkte hem till henne.. Sedan vid elva så plockade baby & grabbarna upp mig och vi åkte in till stan för att hälsa på några andra.. Kom hem och kröp ihop i hans famn, sov dock dåligt pga sprutan.. Vi vaknade imorse, han åkte till jobbet och jag åkte hem för att fixa lite här då jag är ledig idag.. =)

Nu ska jag fixa mig, åka in till stan. Hämta ut biljetter och möta upp Martin,
vi ska kolla på Emmy's julshow! ^^
Så, imorgon jobbar man.. ikväll ska jag dega, kanske ringa Jimmy? =)

Ha en nice lördagskväll!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anders

Hmm en ny kamera, vad blev det då. Du kan ju inte bara säga kamera till en sån som mig. Sen har jag en fråga till, jag har aldrig gjort det så jag vet inte hur man gör, när man fjollar runt.



Huston, Huston we have a problem



Ior

2009-12-05 @ 19:12:08
URL: http://nordengrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0