Helgen i Tranås.. =)



Nu är det måndag igen och jag sitter på jobbet, har spenderat helgen i Tranås hos Sosso, huuur mysigt som helst. Dock enormt jobbigt att åka hem igen och att lämna henne.. =( Jag vill ha hem min Sosso NU! Helgen var iallafall hur mysig som helst, förutom att SJ är värdelösa på att hålla tid, 58 min försening ner + att jag fick åka regional när jag skulle åka X2000 & 65 min försening upp så jag var hemma kvart över elva på kvällen istället för runt 21:20. KUL, SJ SUGER! Jag var lagom irriterad men kunde slappna av efter en varm dusch och lägga mig på spikmattan, dock så somnade jag och vaknade vid fyra av att det brände över HELA ryggen. Men jäklar vad man somnade snabbt igen. Vad hände i helgen då?

Ja, i fredags så möte jag upp Sosso & gick till grillen där jag käkade.. Sedan drog vi hem till Sosso & Danne där det skulle vara fika men blev tydligen "fest".. Folket drog ut vid typ tio och jag, Sosso, Danne & en vän till dem satt kvar och pratade, vi drog ut för att möta upp de andra men folk hade gått hem så det blev en smirnoff sedan hem igen. På lördagen så vart det lite handla, färgade Sosso's hår & så gick vi hem till några vänner vid 7-tiden.. Vi skulle ta det lugnt men 3 ölspel senare så var folk fulla och glada. En kille skrek "Sosso ska behövas köra hem på pulka ikväll." Och då fick vi för oss att gå ut och åka pulka vilket vi gjorde, eller ifl snowracer & säck. Men det var sjukt kul.. Dagen efter så var man bakis och hade lagom ont i kroppen men men.. På söndagen var det värsta, att åka hem.. Utan Sosso.. USCH! Jag hatar när man åker ifrån henne, vill bara få med henne på tåget hem till Stockholm.. =(

Ikväll ska jag träffa baby, ser fram emot det.. Slutar klockan 19:45.. Det har tagit mig HELA dagen att skriva det här inlägget då jag får samtal.. Men men.. ledsen att jag varit dålig med updaten.. Har bara haft så sjukt mycket att jag inte hunnit dela med mig av allt till er.. ;)

Jag ska bättra mig, I promise! ^^
Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0