:)


I lördags hade jag två julkonserter, ena kom Åsa och Martin och kollade på:)
Så idag när jag vaknade så var jag helt slut.. men jag hade en konsert idag igen, så jag pallrade mig upp och åkte in.
Tania,Tiffy,Micke,Mor och Far kom och kollade ;)
Det gick faktist ganska bra :)...

Och så i fredags så åkte jag till Sanna med Åsa. Vi drack te och flummade mer än dom som drack sprit gjorde, haha ;D
Sen fick jag och Åsa skjuts hem till mig av Björn, så var vi hemma hos mig ett tag.. Sen åkte Åsa och jag gick och la mig... Typ ;)...


Jag älskar dig gumman <3


Och så har vi morgondagen... Konsert igen och sen bio med Martin kl 21 ;D
Nej, nu ska jag gå och lägga mig.. är helt slut!!!

<3 Puss och kramkalas <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0