Dagens humor..

Är precis hemma från jobbet, ibland undrar man ju hur man låter i telefonen när man jobbar..?

Det är så sjukt komiskt, det finns faktiskt kunder som försöker ragga på en via telefonen! Och det är sjukt kul att höra de olika sätten de formulerar sig på!

Vissa går rakt på sak:
- "Men vad bra, lycka till då så får du ha en fortsatt trevlig kväll"
- "Ja tack. Är du singel?"

Andra gör det lite försiktigt:
- "Okej då, kör på det så får du ha en fortsatt trevlig kväll"
- "Ja, tack.. Du med"
- "Okej, hej!"
- "Puss & kraaam..."

Och vissa gör det bara komiskt:
- "Yes, finns det något mer jag kan hjälpa dig med?"
- "Nej, eller jo! Du kan ju komma hit på en fika..?"
- "*skratt* Tyvärr, jag är upptagen!"
- "Jaha, okej då. Men det var värt ett försök!"

Att folk vågar, det fattar inte jag..
 Jag skulle lika gärna kunna vara en ful, gammal gubbe med schysst röst.. (?)

-------------------------------------------------------------

Var ute & rökte med en från operationsupport på rasten igår..
- "Men du.. jag måste bara fråga, jag har hört att det är många som raggar på er på tech! Är det så..?"
- "*skratt* Ja, det är några stycken.."

Haha, vem sa att det inte hände roliga saker på kundservice? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0