- Nazism.



Man sitter och kollar runt på aftonbladet, blir chockad över hemska saker som hänt, skrattar åt störda saker som hänt och så kommer saker som denna..
DÅ blir jag bara trött & irriterad.


"På nätet finns en stor marknad för försäljning av föremål från Nazityskland och en SS-uniform kan gå för mer än 80 000 kronor. Upp mot 1,5 miljoner människor – de allra flesta judar – dödades i de tre tyska lägren i Auschwitz 1940–45."
- Aftonbladet

Vem fan vill betala saker som är kopplat till nazismen, DET vill jag gärna veta!?

Jag skulle kunna skriva en lång bok om vad jag själv tycker om nazismen men har helt ärligt bara en sak att säga till er som är för nazismen:

Nazismen idag är för lite kunskap och för mycket inkompetens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0